Ilmoittautumisohjeet

1. Rekisteröityminen

Uusien jäsenien on rekisteröidyttävä jäsenrekisteriimme internetin kautta. Sekä lapsen että huoltajan tiedot tulee täyttää huolellisesti ja ne on pidettävä ajantasaisina. Ilmoittautuminen vaatii harrastajan rekisteröitymisen, huoltajan tiedot laitetaan ylikäyttäjä kohtaan.

Huom! Jos olet jo aiemmin rekisteröitynyt ja ilmoittautunut, käytäthän joka kerralla samoja tunnuksia! Jos olet unohtanut salasanasi, älä rekisteröidy uudelleen, vaan valitse sisäänkirjautumissivulta kohta ”Tilaa uusi salasana”.

2. Ilmoittautuminen

Rekisteröitymisen ja sisäänkirjautumisen jälkeen ilmoittautuminen on sivun vasemmassa reunassa. Järjestelmä näyttää ryhmät, joista voi valita haluamansa vaihtoehdon. Ilmoittautumisen yhteydessä järjestelmä luo laskun automaattisesti ja lähettää sen huoltajan sähköpostiin. Mikäli ryhmä on täynnä voi ilmoittautua jonoon. Mahdollisesta jonosta ryhmään pääsemisestä ilmoitamme huoltajan sähköpostiin.

3. Maksaminen

Maksu maksetaan sähköpostiin tulleella laskulla. Ohjaaja täyttää läsnäolijoista listaa ja tarkastamme maksutiedot jäsenrekisterin kautta. Täten erillistä jäsenkorttia ei ole käytössä.

Ilmoittautumaan pääsee tästä.

Smartum-seteleillä maksaminen (vain aikuisliikunta)

Myös Smartum-seteleillä maksaessa on rekisteröidyttävä Hoikaan. Laskun luomisen jälkeen se tulostetaan tai kirjataan ylös laskun tiedot. Lasku ja allekirjoitetut setelit tulee ottaa mukaan toimistolle tai tunnille, jolloin kortin voi lunastaa. Seteleistä ei anneta rahaa takaisin ja seteleitä voi käyttää useamman kerralla. Mikäli setelit eivät kata koko kortin hintaa, ylimenevän osuuden voi maksaa normaalisti laskun viitteellä. Smartum-setelit ovat henkilökohtaisia, joten niillä voi maksaa ainoastaan aikuisliikunnan maksuja.

Huom! Seuran jäsenmaksu 25 €, tulee maksaa sähköpostiin tulleella laskulla, sillä Smartumilla  sitä ei voi maksaa. Maksettaessa Smartum-seteleillä, ota kuitti maksetusta kortista mukaan tunnille ja näytä ohjaajalle saadaksesi aikuisliikunnan kortin. Jäsenmaksua ei palauteta.

Hyvoli ry ei palauta jo maksettuja osallistumismaksuja.

Tutustu tarjontaamme - yksi kokeilukerta ilmaiseksi elokuussa

Syyskauden aluksi on mahdollista käydä kokeilemassa yhdellä tunnilla ilmaiseksi. Kokeilukertaakin varten on rekisteröidyttävä jäseneksi ja ilmottauduttava normaalisti. Mikäli päätät olla jatkamatta liikuntaharrastusta seurassamme, tee lopettamisilmoitus seuran sähköpostiin toimisto@hyvoli.fi. Ilmoitus lopettamisesta kannattaa muistaa tehdä, sillä muuten maksu veloitetaan, vaikkei tunneilla olisi käynytkään. Jos kuitenkin haluat jatkaa tunneillamme, maksa sähköpostiisi tullut lasku ja nauti tuntitarjonnastamme!

Lopettamisilmoitus on tehtävä huoltajan toimesta seuran sähköpostiin, jotta maksua ei veloiteta!

Ongelmia ilmoittautumisessa?

Aina Hoikaan kirjautuessa kannattaa varmistaa, että valikosta on valittuna oikea seura, Hyvinkään voimistelu ja liikunta.

Hoika opastaa käyttäjiään rekisteröinnissä ja ilmoittautumisessa.

Jos ryhmiin ilmoittautumisessa ilmenee ongelmia, seurasihteerimme auttaa puhelimitse 0400-245 558 tai sähköpostilla toimisto@hyvoli.fi.

Jäsenyys ja rekisteriseloste

Jokainen seuran jäsenmaksun maksanut henkilö on Hyvoli ry:n jäsen. Jäseneksi on rekisteröidyttävä ennen ilmoittautumista, ja tiedot kerätään lakisääteistä jäsenrekisteriä varten.

Rekisterinpitäjä: Hyvinkään voimistelu ja liikunta Hyvoli ry,

Kankurinkatu 4-6 05800 Hyvinkää, puh. 0400 245 558

Tietojen käsittelyn tarkoitus: Lain tarkoittama yhdistyksen jäsenluettelo ja yhdistyksen tarkoitusperien toteuttaminen.

Rekisteröityjen ryhmä ja siihen liittyvät tiedot: Yhdityksen jäsenet.

Kerättävät tiedot:

Jäsenen täydellinen nimi
Postiosoite
Puhelinnumero
Sähköposti
Syntymäaika
Jäsenyyden alkamisaika
Toiminta yhdistyksen luottamustehtävissä

Tiedot saadaan yhdistyksen jäseniltä.

Tietoja (ikä) käytetään Voimisteluliiton vuositilastointiin.

Suojaus: Rekisteriä hoitaa yhdistyksen seurasihteeri.