Ilmoittautuminen

UUDET HARRASTAJAT tekevät ilmoittautumisen sähköisesti rekisteröitymällä jäsenrekisteriimme Hoikaan.  HUOM! Hoikan päivityksen jälkeen täytyy seurakenttään kirjoittaa Hyvinkään voimistelu ja liikunta, Hoika ei löydä seuraa nimellä Hyvoli.

Järjestelmä lähettää automaattisesti vahvistuksen ilmoittautumisesta sekä laskut antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Huomioithan, että seuran jäsenmaksu tulee erillisenä laskuna ja se tulee olla maksettuna, jotta vakuutus on voimassa tunneilla ja olet oikeutettu osallistumaan seuran toimintaan ja Voimisteluliiton kisoihin. Lasku jäsenmaksusta muodostuu automaattisesti ryhmään ilmoittautumisen yhteydessä.

Järjestelmämme luo jokaiselle laskulle oman viitenumeron. Pyydämme käyttämään aina kyseisen kuukauden/erän viitettä, jotta maksetut laskut kohdistuvat oikein.

Yhteystiedoissa tulee olla sähköpostiosoite, sillä tiedotamme mm. tuntimuutoksista pääasiallisesti sähköpostin kautta.

RYHMÄVAIHDOT tehdään toimiston kautta sähköpostitse toimisto@hyvoli.fi.

Lasten ja nuorten harrasteryhmien hinnat löytyvät lukujärjestyksestä:

Lasten ja nuorten liikunta

Joukkevoimistelun valmennusryhmien hinnat täältä:

Valmennusryhmät

Kaikkiin harrastemaksuihin lisätään seuran jäsenmaksu 25 € / vuosi (sisältää vakuutuksen). Jäsenmaksua ei palauteta.

Sisaralennus

Mikäli samasta perheestä on Hyvolissa harrastavia useampi kuin yksi lapsi, on perhe oikeutettu sisaralennukseen (ei käytössä valmennusryhmissä).

Sisaralennukseen oikeutetuissa perheissä yksi maksaa täyden toimintamaksun ja loput saavat 50 € alennuksen/harrastaja/vuosi.

HUOM! Järjestelmä ei luo sisarusalennusta automaattisesti, joten mahdollisesta oikeudesta sisarusalennukseen tulee ilmoittaa Hyvolin toimistolle osoitteeseen toimisto@hyvoli.fi ennen laskujen erääntymistä.

Lukujärjestykset 2023-2024

LAPSET JA NUORET