Uusi JV-harrastejoukkue Lilirosa 2009-2007 vuosina syntyneille voimistelijoille

2.12.2014

Ilmoittautuminen on alkanut!

Onko teillä kotona innostunut 2009-2007 vuosina syntynyt voimistelijan alku? Hyvoli perustaa uuden joukkuevoimistelujoukkueen keväällä 2015. Lilirosa- joukkue aloittaa harjoittelun 7.1.2015 ja ilmoittautuminen on nyt alkanut. Harraste JV-joukkueesta on mahdollista edetä joukkuevoimistelun kilparyhmiin syksyllä 2015.

Valmentajina toimivat Saana Mäkikalli ja Rita Nakari. Apuohjaajina Freyojen voimistelijoita. Tule mukaan innostavaan ja iloiseen porukkaan!

Harjoitukset 2 kertaa viikossa:
To klo 18-19.15 Martin halli
Su klo 14.30-16 Ammattikoulu

JV-Harrastejoukkueet
Joukkuevoimistelun harrastejoukkue on ryhmä sinulle, joka haluat harjoitella tavoitteellisesti innostavassa ryhmässä. Aikaisempaa lajitaustaa ei tarvita, pääset nopeasti mukaan motivoivassa porukassa!

Harrastejoukkueissa sinun ei tarvitse kilpailla, mutta pääset esiintymään seuran näytöksissä ja oman seuran järjestämissä tapahtumissa. Joukkuevoimistelun harrastejoukkueessa harjoitellaan kaksi-kolme kertaa viikossa osaavan ohjaajan valmennuksessa.

Ryhmät ovat kaikille avoimia, rohkeasti mukaan kokeilemaan! JV harrasteryhmien aikataulut löytyvät lasten-ja nuorten harrasteryhmien kalenterista.

Harjoitukset:                  2-3 kertaa viikossa 1h-2h kerrallaan
Maksut:                           n.170€-290€ syys/kevätkausi. Seuran jäsenmaksu 10€.
                                          Lisäksi kustannukset mahdollisista hankinnoista.