Voimistelugaalan lipunmyynti on käynnissä

16.9.2014

Joukkuevoimistelun Freyat- joukkueet ovat mukana esiintymässä gaalassa. Tue seuran toimintaa mainitsemalla lipun ostossa Hyvinkään voimistelu ja liikunta.

VOIMISTELUGAALA 15.11.2014 klo 18.00

Suomen Voimisteluliiton syksy 2014 huipentuu 15.11. pidettävään gaalanäytökseen Helsingin jäähallissa. Tämä Voimistelugaala on samalla Gymnaestradan Suomi-illan kenraaliharjoitus. Jäähallin estradilla nähdään illan aikana eri-ikäisiä ja eri lajien huippuvoimistelijoita, tanssin taitajia ja tanssillisen voimistelun hurmaa. Hyvinkään, Järvenpään ja Mäntsälän Freyat ovat myös mukana gaalassa esiintymässä lähes 50 voimistelijan ohjelmalla.

Voimistelugaala toteutetaan kolmen teeman ympärille: yllätyksellisyys, kierrätys ja korkeatasoisuus. Gaalan kesto on noin 90 minuuttia.

Olethan mukana vuoden 2014 huippuhetkessä!

OSTA LIPPU VOIMISTELUGAALAAN TÄÄLTÄ. Muista mainita seuran nimi Seuran nimi- kentässä!