HJM-tiimi hakee päätoimista seura- ja valmennustoiminnan kehittäjää.

20.5.2014

Hyvinkään voimistelu ja liikunta Hyvoli ry, Järvenpään Voimistelijat ry ja Mäntsälän Voimistelijat ry ovat aloittaneet joukkuevoimistelun osalta seurojen välisen yhteistyötoiminnan (HJM-tiimi) vuonna 2012. Yhteistyötoiminta aloitettiin perustamalla kolmen seuran kesken joukkuevoimistelujoukkueita niille ikäryhmille, joissa yksittäisten seurojen tarjoamat harrastusmahdollisuudet eivät riittäneet kattamaan jokaiselle sopivaa ryhmää erilaisten taito- ja tavoitetasojen takia. Toiminta käynnistettiin vuonna 2012 luomalla edellytykset yli 12-vuotiaille jatkaa voimistelua kansallisella kärkitasolla seurayhteistyöjoukkueissa, sekä samaan aikaan vahvistamalla seurojen samanikäisten voimistelijoiden polkua jatkaa harrastusta kotiseurassa. Seurayhteistyön tueksi haemme päätoimista seura- ja valmennustoiminnan kehittäjää.

Kehittäjän tehtävänä on lisätä joukkuevoimistelijoiden harrastajamääriä ja kehittää alueellista huippuvoimistelutoimintaa. Rekrytoimalla uusia ohjaajia, tukemalla nykyisiä valmentajia ja ohjaajia, käynnistämällä voimistelupolkujärjestelmän, laajentamalla huippuvoimistelun sidosryhmäsuhteita.

Työtehtäviin hakevalta edellytetään joukkuevoimistelun vahvaa lajiosaamista ja yhdistystoimintaosaamista.

Hakemukset ja palkkatoiveet sähköpostitse osoitteeseen hjmteam(at)gmail.com 14.6. mennessä. Sähköpostiin otsikko “seura- ja valmennustoiminnan kehittäjä”. Tiedustelut HJM-tiimi, Saana Mäkikalli +358 40 761 8085, makikalli.saana(at)gmail.com